Patinoarul din Otopeni, magnet pentru copii

patinoarTelekom Arena a atins capacitatea maximă în prima sa zi de funcționare din 2017. Peste 600 de copii și tineri au venit să se bucure de mișcare la cea mai nouă bază sportivă din țară

Ion Gologan

Infrastructura modernă poate fi cheia relansării sportului de masă. O dovedește din plin și patinoarul Telekom Arena, inaugurat la finalul anului trecut în Otopeni, din inițiativa lui Ion Țiriac. În prima zi de funcționare din noul an, sute de copii și tineri au luat cu asalt arena de gheață. Practic, patinoarul și-a atins capacitatea maximă la nici măcar o lună de la deschidere.
Aproximativ 600 de persoane au fost prezente în cel mai modern patinoar național. Copii și tineri pe gheață, părinți și bunici în tribune a fost rețeta perfectă pentru o zi în care bucuria și efervescența și-au dat mâna într-o combinație perfectă. Este adevărat, politica administratorului a fost una adecvată.

A bătut recorduri de la inaugurare

patinoar2Sărbătorile de iarnă au întâmpinat copiii cu vârste de până la 12 ani cu intrare liberă, în timp ce grupurile organizate au beneficiat de program zilnic pentru instruire sportivă, la inițiativa Fundației Țiriac.
În plus, începand cu data de 12 ianuarie, pentru a încuraja în mod deosebit practicarea sporturilor pe gheață în rândul celor mici și de a le crea acestora obișnuința de a face mișcare, asigurându-le astfel premisele pentru o dezvoltare armonioasă, copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 5 ani au acces gratuit la patinoarul Telekom Arena, în timpul programului cu publicul. Pentru siguranta copiilor, accesul pe gheață se face obligatoriu cu patine duble și cască de protecție, care sunt puse la dispoziție doritorilor la patinoar.
”Telekom Arena”, patinoarul finanțat de Ion Țiriac la Otopeni, a fost inaugurat pe 7 decembrie, în prezența a numeroși campioni români. Construcția ocupă aproape 5.000 de metri pătrați și are tribune care pot găzdui 500 de spectatori. Este o arenă destinată exclusiv pregătirii copiilor și juniorilor. Dacă Primăria orașului Otopeni a asigurat terenul, iar Ion Țiriac a pus cele 3,6 milioane de euro necesare construirii patrinoarului, funcționarea este asigurată în urma unui parteneriat la care au marșat patru firme mari din România: Telekom, Allianz Țiriac, Dedeman și Skoda.
Vorbim practic despre un exemplu de investiţie privată în sport, care ar trebui cât mai curând imitată!

leave a reply